09 May 2010

my everything, mama!

Teneneow HANA QASRINA HANIM at 11:24
Reactions: 

.HAPPY MOTHER'S DAY.
♥ ♥

mama, adik syg mama. uncountable. adik terlalu sygkan mama. selama adik hidup 17tahun ni, adik tak pernah berpisah dgn mama. mama lah segalanya dlm hidup adik. mama sentiasa ada di samping adik ketika adik susah dan senang. sepanjang hidup adik, adik selalu menyusahkan mama. adik suka bg mama sedih, adik suka marah mama, adik suka buli mama, adik suka buat masalah kat mama, tapi mama masih sabar dgn adik. mama lah ibu yg paling baik kat dunia ni. mama layan saja semua karenah adik. mama lah ibu adik, mama lah kawan adik, mama lah teman adik. mama tak pernah biarkan adik menangis, mama pasti buat apa saja utk anak mama. mama tak pernah biarkan adik lapar, mama pasti menyediakan hidangan yg lazat meskipun mama penat dan letih. mama sentiasa memberikan kegembiraan pada kita sekeluarga..


tak lama lg, adik kena berpisah dgn mama. untuk mencapai cita-cita kita. segala usaha penat lelah mama tak akan adik lupa. kejayaan adik ini adalah untuk mama. adik akan buat mama bangga dgn adik, itu janji adik. lps ni, xdk sapa dh nk mlawak dgn adik, xdk sapa dh nk kejut adik pagi pagi, xdk sapa dh nk bwt sarapan kat adik, xdk sapa dh nk masak kat adik, xdk sapa dh nk bg hadiah kat adik, xdk sapa dh nk p jenguk adik kt skolah klw ada masalah, xdk sapa dh nk blnja adik melo ais, xdk sapa dh nk tlg basuh baju adik, xdk sapa dh nk lipat baju adik, xdk sapa dh nk tlg iron baju adik, xdk sapa dh nk kemas bilik adik, xdk sapa dh nk dgq masalah adik. nanti, adik xboleh teman mama shopping dh, xbley jd driver mama dh, xbley tlg p kedai utk mama dh, xbley teman mama p knuri dh, xbley buli mama dh, xbley mlawak dgn mama dh, xbley tlg mama kt dapur dh, xbley buat bising kt umh dh, xbley btengkaq dgn kakak dh. segalanya bakal berubah dlm rumah kita. lps ni sapa lg yg boleh berjanji nk bg hadiah kat adik? mama dh terlalu byk spent utk adik. kat sana nnt, sapa nk bg semua tu? mcm2 mama bg kat adik semata-mata nk adik berjaya. hanya itu saja cara utk adik berusaha. kt sana nanti, sapa nk buat mcm tu? mama..




tiga hari sebelum spm..
"mama pesan, bg dpt 5a keatas. mama beli ni mahai tw!"

its cost rm700

klw adik dpt 7a mcm mana? "mama bg kereta"



selepas keputusan spm..

worth 64k.



lps tw keputusan matrik..

bernilai rm2150



lps tw keputusan upu.

walaupun mlm tu mama demam, tp mama ikut jgk p beli beg yg adik nak.
tengs mama. ♥

rm125


semua perbelanjaan selepas ini pun akan ditanggung oleh mama. xdk ibu yg lebih baik dr mama, yg memberi ganjaran kpd setiap kejayaan. adik janji, adik xkn hampakan mama. adik akan buat mama bahagia. adik sayang mama. selamat hari ibu, mama..

mama, jaga kesihatan tw. jgn menangis lg.. adik pergi menuntut ilmu..
adik dh ajaq mama guna Facebook, YM, bukak emel. nanti mama kna bukak sniri, adik xdk dh nk tlg bukak. lps ni mama slalu la on9 dgn adik. adik rindu mama..




0 comments:

Post a Comment


 

apabila gadis periang berbicara Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez