23 June 2009

saat ini

Teneneow HANA QASRINA HANIM at 18:44
saat ini
terbuka sudah ceritera baru
yang dianggap semuanya rahsiaku

saat ini
dia telah meluahkan semuanya
rakyat sekeliling telah menghina

saat ini
apalah salahku sebegini dihukum
mereka berkata-kata padaku dan si majnun

saat ini
terlalu aku takut kehilangan semuanya
yang telah lama aku cuba untuk membina bersama

saat ini
sedih, aku sangat sedih
apa yang perlu dilalui amat pedih

saat ini
rasa pilu, terlalu pilu
rakan yang sentiasa bersamaku
sudah tiada, hilang, pergi dan berlalu

saat ini
tiada siapa yang mengerti
perasaan luka yang mengguris hati

saat ini
hanya si dia yang sudi menemani
saat suka dan duka sama-sama dilalui

saat ini
dia yang ku lupa
dia yang ku hina
dia yang ku cerca
dia yang bersama

saat ini
ingin aku memohon ampun
kepada seorang sahabat setahun

saat ini
kepadamu aku pohon
bersama walau dimana pun
setia bersama bertahun-tahun

saat ini
ingin ku gapai
kebahagiaan yang belum dicapai
mengorak langkah untuk membina santai

saat ini
terima kasih sahabatku
walau apa pun yang berlaku
kau akan tetap dihatiku selalu..





saat ini
siapalah aku
tanpamu~

0 comments:

Post a Comment


 

apabila gadis periang berbicara Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez