17 April 2010

macam-macam

Teneneow HANA QASRINA HANIM at 23:30
apa kena mengena dgn post hari nie?


sebenarnya, rindu semua kawan-kawan. :'(


mena.mya.anis.ajir.wani.kinah.ncky.sab.sya


.arif.fazhar.edi.paly.min.shaik.azri.pizan.



i miss u a lot, frens. hampa suma dh bg sinar dlm hidup aku. cahaya. warna. tanpa hampa, aku lonely.. secara jujur, ini lahh zaman paling best skali pnah aku rasa. not even in school. masa skolah dulu pun xpnah happy cmni. mmg masa utk kita bersama xlama, n soon suma pakat berpecah. tp aku nak hampa suma tau, hampa suma mmg terbaikk! aku sayang hampa suma sebagai kawan aku yang paling best. aku jgk nak hampa suma igt, persahabatan kita untuk selamanya. ingat tentang tu, okay!




lotsalove,
♥ ♥♥

2 comments:

Anonymous said...

last corner slamanya. dun be sad anymore ye anim. walau terpsah jarak skali pun kta still bff. heeee ^_^

HANA QASRINA HANIM on April 19, 2010 at 10:35 AM said...

orait ajir! ily.. (;

Post a Comment


 

apabila gadis periang berbicara Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez