18 April 2010

rakan.kawan.teman.sahabat

Teneneow HANA QASRINA HANIM at 23:02
saya BAHAGIA saya HAPPY saya GEMBIRA saya SYOQ saya EXCITED

sbb apa? sbb saya ada ini ;

rakan.kawan.sahabat.teman


saya tak pernah lupa kawan-kawan saya. saya sayang kawan-kawan saya, terutama rakan-rakan yang membenci saya, yang tak suka saya. terima kasih banyak teman. kerana kalian, kini saya lebih bahagia. saya suka dengan life saya sekarang. saya ada sahabat yang baik, yang memahami, yang sangat bersatu-padu. saya cinta semua teman-teman yang saya kenali. sikit pun tiada dendam buat kalian. walau apa pun yang kalian dh lakukan kepada saya, saya redha. saya terima, kerana itu ujian buat saya, mungkin dulu saya belum matang. tapi kini, saya dah berubah. saya bukan lagi nur hanim yang dulu. tapi percayalah, kasih cinta saya pada semua tak pernah berubah. malah, saya rindu semua kawan-kawan saya. malangnya, saya tiada dalam kotak hati kalian, dan saya mengerti, saya bukan siapa-siapa buat kalian.


saya memohon jutaan terima kasih buat teman baru saya, kerana kalian telah membawa sinar dalam hidup saya. kalian bagaikan p
elangi yang muncul setelah hujan, bukan awan mendung yang membawa malapetaka. saya bersyukur, kerana impian saya untuk mempunyai kawan tercapai juga. sekiranya ia hanya sementara, saya tidak berdukacita kerana Allah masih lagi memberi peluang untuk saya merasa keindahan ini. tidak semua berkesempatan melalui saat indah ini. zaman yang saya paling bahagia. mungkin ini belum sempurna seperti apa yang saya inginkan, tapi cukup sekadar dapat merasai kebahagiaan ini. ^_^


hanya saya sahaja dapat memahami apa yang ingin disampaikan sebenarnya. saya harap tiada yang lain lalui pengalaman perit seperti saya. buat teman baik yang telah banyak berkorban untuk saya, eton dan farahani, saya masih sayangkan kalian berdua. kalian adalah teman terbaik saya. walaupun jodoh kita tidak berkekalan, dan perjalanan kita tidak seindah mentari, namun kenangan kita bersama masih terpahat dalam sanubari saya. saya rindu kalian, rindu saat manis kita bersama, rindu belaian manja, rindu sentuhan kasih dari teman-teman. tapi, saya tidak berkuasa menentukannya. hati dan perasaan saya telah dikoyak, dihiris tanpa rasa simpati. maafkan saya teman, andai berlaku salah dan silap. terlalu banyak nostalgia yang bermain di akal minda. masih diingat setiap nada dan perkataan. andai saya tahu, akan saya ubah segalanya..




0 comments:

Post a Comment


 

apabila gadis periang berbicara Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez