08 January 2011

so, i put it in my blog.

Teneneow HANA QASRINA HANIM at 23:23
Reactions: 
Okey, terasa nak menjangok pulak hari tu. Bukan apa, malam isnin tu aka malam esok tu nak test FIZIK, housemates saya serronok bermain-main dengan shawl. Saya pun melihat mereka dengan pasrah sekali. HAHA -.- Bukan apa, mereka rileks je tak study. Padahal esoknye ada test. OK Fine, mereka pandai. Tak macam saya. T_T


Tutup kes pasal TEST! Nak cerita pasal ne. Tudung. Hai, tudung sekarang ada banyak jenis ye. Banyak sangat-sangat. Sampai tak tahu nak pakai yang macam mana. Kalau tak ikut arus, orang cakap kuno lah ketinggalan zaman lah. Erk. Macam mana pun takpa. -.- Jadi saya pun tak ketinggalan dari mencuba berjenis-jenis tudung tersebut. Tapi masih kurang confident nak memakainya di khalayak ramai. Aduyai~


Ha, ne antara tudung-tudung yang saya pernah pakai. Mana yang terbaik? :D



Ne cara yang biasa ja dipakai, tapi dh dikira KUNO. -.-


Yang ne pun biasa jugak, tapi dah xramai org pakai skg.


Ne shawl, dulu saya biasa pakai begini. :)


Lepas tu cuba macam ne pulok. ^^


Sekarang ramai kan orang pakai begini?


Yang ne terbaru, ok ke? :)

HAHA nak ketawa ke? Gelak lah berdekah-dekah. Saya pun nak jugak rasa melawa. Er, tak lawa ke? haha Maksud saya, nak jugak rasa fesyen baru. Asyik biasa je kan kan? :D

0 comments:

Post a Comment


 

apabila gadis periang berbicara Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez