19 December 2010

Hargai bila di depan mata..

Teneneow HANA QASRINA HANIM at 19:46
Baru lepas tgk blog Anis Najwa , dia letak lagu YOU by Nur Jannah.

Dengar lagu tu rasa sedih sangat. Teringat pada yang tiada. * Bukan dah meninggal, tapi bukan lagi hak milik. Ya, hak milik. Kebahagian itu hak milik setiap insan. (Ada kaitan ke?) Huhu. Itu lah kan manusia. Kita sering bercakap mengenai kekurangan, kejahatan dan keburukan orang. Tak suka dengan kewujudan seseorang itu. Tapi, apabila mereka sudah tiada baru kita sedar yang mereka itu sebenarnya penting dalam hidup kita. :)

Buat kawan-kawan, saya mohon maaf atas kesalahan serta kekurangan saya. Kadang-kadang saya tak sedar yang saya telah melukai hati kalian. Jika ada benda tak betul yang saya telah lakukan terhadap kalian, jangan segan untuk memberitahu saya. Saya sayang semua teman saya walaupun kadang-kadang saya melukai hati kalian. Jangan pernah hilang dari hidup saya lagi.

Ini video lagu tersebut. :)


p/s : Anis, jangan marah ye kami copy lagu ne. Sweet sangat. ♥

sayang,
Hana Qasrina Hanim ♥

0 comments:

Post a Comment


 

apabila gadis periang berbicara Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez