16 December 2010

TERASA INGIN MAKI ORANG. :D

Teneneow HANA QASRINA HANIM at 21:49
Reactions: 
Wahai anda, lama sudah ye kisah kita berakhir. Saya pun dah lupakan anda tahu. Dah terima segala suratan takdir antara kita pun. *Ceewah, ayat sangat tidak boleh blah!  Itu sem satu kot. Well, as we know Don't judge a book by its cover right? Ambil lah pengajaran ini buat seumur hidup anda. Lain kali jangan nak main pancing je, kenal dulu doe. Bila tak dapat, mula lah nak benci maki hamun kan?

Itu la lelaki. Tak dapat, nak. Hingin sangat-sangat. Sanggup buat itu ini. Semata-mata bak buat girlfriend. Huh, tak sengal pun begitu ye. Macam-macam lah buat supaya dapat tackle kan. Tapi bila dah tak dapat, hilang terus. Sumpah saya dah meluat dengan lelaki begini. Oi, tak perlu la nampak obvious sangat yang anda tu kempunan nak girlfriend. Kalau dah orang tak nak tu, memang la anda boleh cari lain. Cuma tak perlu nak bermusuh dengan perempuan tersebut. Jadi la kawan, susah sangat ke? Haih. Perempuan punya la emosi kalau dah reject lelaki itu ini, lelaki senang je gitu kan? Pleaseee la. -______-"

0 comments:

Post a Comment


 

apabila gadis periang berbicara Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez