11 December 2010

Perlu ke ha?

Teneneow HANA QASRINA HANIM at 11:24
Haih. Tahap kesabaran saya dah kian memuncak dan bakal meletus tidak lama lagi, walaupun pada hakikatnya saya tidak akan meletuskan diri kelak. Tapi saya sebagai PEREMPUAN GADIS WANITA yang punya perasaan yang biasa-biasa sahaja, tak mungkin boleh menahan rasa ini. Kalau hilang sabar kan, nanti ade pulok yang nak kena pelepangg dengan saya. Huh. Bangun pagi je terus nak menghilangkan mood saya yang tengah bahagia ne.



p/s : Untuk awakk tu, please la. Walaupun awak tak view belog saya ne, tapi saya nak jugak berdoa agar awak berubah. Tolong laa sedar diri, awak tu pun perempuan. Tak kan tak tahu perasaan ni. Jangan bagi saya makan hati sampai mati dengan awak yee. Saya tak nak gadoh-gadoh. Ingat lah awak tu siapa, saya ne siapa. Perlu tahu yang what goes around comes around. Karma is everywhere. Memang tak sekarang, tapi nanti, siapa tahu kan? Tolong lah ye awak. Saya merayu. Fikir-fikirkan, perlu ke awak buat macam tu?  Cukup sampai di sini. Bui~

0 comments:

Post a Comment


 

apabila gadis periang berbicara Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez