22 February 2011

Hang tak letih ka?

Teneneow HANA QASRINA HANIM at 22:34
Reactions: 
Bila mood dah takdak, mula la aku nak berbahasa itu ini. Kalau rasa kasaq sangat, tak payah baca. Saja aku tulih blog ni bila aku rasa nak tulih, kalau prihatin sangat apa perasaan aku, BACA LA!


Ni aku tulih ni untuk HANG. Tapi hang yang dimaksudkan ni bukan budak utara pon. Orang mana biaq lah tak payah habaq. Satgi tacing pulak. Tapi hang ni tau tacing ka? Hati macam lagi keras dari batu ja. Tembak pon tak mati aku rasa. Lately ni, aku rasa macam makin meluat kat hang tau dak? Semak perut aih. Macam mana la aku nak cakap dengan orang yang tak makan saman macam hang ni. Rasa nak bunuh jaa. -.- 

Aku tak paham macam mana kawan-kawan hang boleh tahan dengan hang. Ka hang buat perangai centu kat kami-kami ni ja? Bila kami buat baik kat hang, hang pijak kepala kami no. Haih, kalau la aku boleh kata itu ini kat hang. Letih hoiii hidup dengan hang. Duk diam-diam jangan menyusahkan orang boleeeeeeeh? Sesungguhnya aku taktau macam mana nak tegoq hang sebab ia bagai mencurah air ke daun keladi. T-T

Dah la, lagi banyak aku tulih lagi meluat aku kat hang.




P/S : Se-meluat mana pun aku kat hang, aku tetap sayang hang okey? Pasti aku takkan lupa orang macam hang. :)

0 comments:

Post a Comment


 

apabila gadis periang berbicara Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez