24 February 2011

masing-masing ego.

Teneneow HANA QASRINA HANIM at 20:44
Reactions: 
Jom lawan EGO siapa lagi tinggi. Awak atau saya?

Setinggi-tinggi EGO saya, saya tak kuat pun. Saya sendiri yang merana. Saya sendiri yang sakit. Tapi EGO punya pasal, sanggup seksa diri sendiri. Teringin nak rasa macam mana menahan EGO macam orang LELAKI, tengok la sampai bila boleh tahan. Ada bran? -.-


















Sumpah saya KALAH dah sekarang. Rasa macam nak terjun bangunan pun ada. Tapi, iman masih kuat di dada. Jangan risau la, sakit dalam hati ja. Bukan jenis nak bunuh diri ke apa. Ada ke patut nak bunuh diri sebab LELAKI? Sumpah le BODOH kan? :) *Asyik nak menyumpah je, maaf la.*























Motif post ni? Seba sakit hati dengan seseorang itu. Dia jauh dari dunia saya. Tak ada kaitan dengan saya pun. Tapi entah, tetiba nak sakit hati kat minah tu. (Dulu pernah dah post pasal dia.)

Dan sebab saya rindu sangat dengan boyfie saya. Awak? :'(



Ni lah wallpaper background desktop lappy saya. Sweet kan? buccuk, miciu. T-T 

2 comments:

syaifulfaris on February 25, 2011 at 1:28 AM said...

mmg cumil. :D

syaifulfaris on February 25, 2011 at 1:39 AM said...

miciu too syg.

Post a Comment


 

apabila gadis periang berbicara Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez