21 February 2011

kawan pun kawan jugak.

Teneneow HANA QASRINA HANIM at 19:30
Reactions: 




Tau la kita rapat, kita dekat, kita baik, kita sendat. Kita selalu bersama. Saling tolong menolong. Belajar bersama. Gelak-tawa sentiasa. Tapi ingat, walau serapat mana pun kita, kena la jaga hati masing-masing. Perasaan setiap dari kita tak sama. Tahu tak berdosa kalau kita melukakan hati orang lain? Tambah-tambah yang rapat dengan kita. Dah selalu banyak tolong kita. Sebaik mana pun kawan kita tu, tolong la hormat sama. Bukan mudah nak cari orang yang sama kepala dengan kita. Hati ni fragile. Mintak maaf lah walaupun tak buat salah. Sekali kawan kita pendam perasaan sampai mati, ingat ilmu yang dia ajar tu, makanan yang di sedekah tu. Takut tak redha je. Ingat okay, ingat !

0 comments:

Post a Comment


 

apabila gadis periang berbicara Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez