18 November 2010

The Best Actor

Teneneow HANA QASRINA HANIM at 23:03
Reactions: 
Congratulations because you managed to become the best actor !


Har Har Har. Tak sangka pulak awak ne pandai berlakon. Rupanya saya belum cukup kenal awak lah kan. Erk, mungkin memang tak kenal pon. Sejak bila ada bakat terpendam ni? Ewah, depan saya bukan main lagi nak menangis ter esak-esak kan. Belakang saya, lebih teruk dari iblis kot. Grr. Awak sedar diri sikit sebab apa jadi macam ni. Kalau semua tu datang dari saya, kenapa saya masih ada yang lain? Ha, awak tu tak pernah ada ada pun. Saya ja yang bersabar dengan awak tu lama! Kalau macam ni sikap awak, saya tak berani cakap apa la. Haish, kalau boleh nak je saya buang awak dalam sungai ke laut ke bior kena makan dengan ikan josh. Ee geram betul saya. Tak habis-habis awak nak buat saya tertekan ye. Semoga awak puas hati lah ye buat macam ni. 


0 comments:

Post a Comment


 

apabila gadis periang berbicara Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez