19 November 2010

Oh UiTM ! Part 6

Teneneow HANA QASRINA HANIM at 12:31

Muehehehe. Post kali ni nak cerita pasal scandalucious saya kat puncak tuu. Okey, title ja lebih. Bohong semata-samata. Isu yang sangat sensetive ne mana boleh tulis. Ohh cannot! Nak mati kot kena lempang dengan orang-orang itu. Haha. Tapi nothing yang lebih-lebih lah. 


So, this is one of my kawan baik kat puncak tu. Kawan ja ok! Haha. Selalu chat dengan dia. Almost hari-hari lah chat. Tapi tak dak la sampai setiap hari. Cakap-cakap pasal test ke exam ke assignment ke. Ha budak ne lah yang tolong. Baik aje dangan saya. And dia ne la budak laki 1st yang saya jumpa kat puncak tu. Thats why gambar dia letak no satu ni. Hehe Dahtu pulak, sejak cuti sem ni makin menjadi-jadi pulak kami ni ha. Lagi rapat ada kot. Hari-hari ada ja benda nak merepek. Hee Tima kasih leh Fairuz Omar ye sebab teman saya di kala cuti yang sangat bosan ne. ^^


*Sorry honn, i steal your picture. (:


The other guys. Ini terbaik dari ladang punya. ^^ Izzudin Syamil. Ha, tahu tak kenapa saya rapat dengan dia? Sebab dia ne classmate saya. And kebetulan pulak dia ni orang Kedah. Ha, memang boleh buat geng lah kan. Apa lagi. Hehe Sembang mau tak pekat la. Grr. Mana ada pekat pun sembang sebab saya loghat tak tera mana pon. Hoho Dalam kelas computing je kami selalu berdiskusi pasal hal masing-masing. *secret* :P Hoah, dia ne memang terbaikkkk la. Nak cakap seribu kali. Miaahaha. Pantang dimintak tolong, confirm setel. :) Paling tak boleh lupa jasa dia when i got high fever masa Final Exam tu. Dia tolong belikan saya bubur ayam. Waa~ Memang sangat-sangat terima kasih. Tapi sebenarnya kawan dia yang beli, dan kawan dia yang belanja kot. But kalau dia tak jadi kawan saya, macam mana nak dapat bubur tu kan? Ha, yang lain memang tak boleh harap la. Plus, budak ne la yang selalu tolong isikan minyak dekat EGO saya. Hihi *Saya memang malas. :D Yang, thank you soo much! (:

Hoah, cuti sem dah nak habis. Tapi saya baru nak tulis ne. Haa. Tada papa pun yang special. Wuu~ :( Cuma dapat mereput ja kat rumah (Bak kata hajir). Asyik makan tido makan tido. Tapi sejak dua menjak ne lebih tido dari makan sebab takdak makanan. Huargh. Tekanan! Nak jumpak kawan, semua tak cuti. Dah cuti tak boleh keluar la itu la ini la. Dah boleh keluar, saya pulak ada hal. Haish. Tak tahu apa nak kata. Holiday ne memang su*ks lah kot.



What i like about this holiday bila i got new bestie~ Yaya and Ecap. Hahahaha. Maaf yek saya curik gambar korang. Jangan maraaaaa. ^^ Ada cerita disebalik ke-rapat-an kitorang. It's nevermind lah kan. tak perlu cerita kat sini. But saya enjoy je ber-gedik-an dengan mereka berdua yang poyo nih. Buat-buat comel pulak. Ekekeke. :D Hope friendship kite never end. Nanti sem dua, ayam ecap tu nak belanja makan ice cream. Whaa~ Tak sabarnye. HAHA *berangan jek saya nih*


Poyo je kan? Kan? Hehe. Ni lagi satu sameon yang agak rapat dengan saya. Hoih, semua lelaki kan? Dah nama pun scandalucious saya. Muehehhe. First jumpa dia sebab MATLAB. Okey lah, mai nak puji sikit. dia ne terer lah jugak pasal computer computer ne. Sebab dia terer, so si perus pun mencadangkan Luqman Azmi ne untuk tolong install MATLAB kat lappy sat. Bukan apa, kalau nak install kena ada code apa benda ntah, saya tak tahu buat. Sepatutnya benda ne kecik ja. Ada si kenalan saya tu dah install tapi nak buat macam mana kan dia cakap nak delete lepas dia habis test dengan alasan memory besar. Ok, saya punya test lagi dua minggu masa tu. Takpe, sabar jelah. Tiba-tiba pensyarah saya nak buat MATLAB test dan kebetulan hari kelas computing tu saya tak datang sebab demam, Urgh. Memang kantoi lah. Tu sebab kalut mintak tolong sameon nih.*After saya install orang tu tak jadi delete pulak* Lepas tu tak rapat mana la. Sampai bila entah tiba-tiba jadi rapat. Muehehe. Kalau saya merajuk ja ada la cara dia nak pujuk. suuwwiiieett! HAHA :D

Scandal-scandal yang lain tak boleh masuk blog atas sebab-sebab tertentu dan demi menjaga ketatasusilaan masing-masing.*Ada kaitan ke?* HAHA Tak pe lah. Ini je kot nak tulis. Btw, saya ne memang suka mintak tolong orang, sebab tu laki-laki je jadi kawan baik saya. Huhu, perempuan ne susah sikit kan. Kedekut ilmu ada, kedekut tenaga pun ada. Payah cerita. Biasalah. Adat, laki baik dengan perempuan. Perempuan baik dengan laki. So, tak perlu ada sesi jealous-menajealous kat sini sebab semuanya hanyalah rekaan semata-mata(betul lah, mana ada reka!). Hehe. 

*It should be another one special person here. I want badly to write about him. But still, its my privacy. I just only can plant him in the heart. Sorry if I hurt you my dear. I miss your care. :(

0 comments:

Post a Comment


 

apabila gadis periang berbicara Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez