20 November 2010

I Meet A Devil

Teneneow HANA QASRINA HANIM at 22:33
Jyeah. Hari ini saya jumpa SYAITAN. Lah, betul. Tak percaya ke? Sumpah tak tipu. SYAITAN BERTOPENGKAN MANUSIA. Haha. Believe me. Saya jumpa dia kat suatu tempat tu. Saya pergi situ nak tanya something la pasal barang yang saya beli haritu. Masa masuk je, saya perasan la ada dua pelanggan kat kedai tu. Saya xkesah pon lah. Saya terus ke counter and selesaikan urusan saya. Dah siap, saya pun nak keluar. Then terperasan laaaaaa ada SYAITAN kat situ. Dia ingat saya tak nampak dia kot. Dia cuba alihkan badan dan tutup muka. "Hei, aku ada deria la boleh tengok hang!" Huh. Rasa dah pakai topeng jadi MANUSIA tu, saya tak boleh nampak ke? HA HA HA. Terasa nak gelak besar pun ada. Sungguh. Kesian sangat dengan orang-orang sekeliling dia. Heyy, kawan-kawan saya, bila lah awak semua nak sedar yang dia tu SYAITAN, BAPAK IBLIS. Orang banyak dah tahu la perangai dia tu. Awak semua ja tak sedar lagi. Spell apa lah yang dia dah hembus-hembus kat awak kan. Simpati betul saya.

5 comments:

haziq amzar on November 21, 2010 at 7:12 AM said...

who's the devil?

HANA QASRINA HANIM on November 21, 2010 at 12:15 PM said...

secreto de amor. (:

*seorang perempuan. ^^

haziq amzar on November 22, 2010 at 12:35 AM said...

owhh...a girl eh..haha

HANA QASRINA HANIM on November 22, 2010 at 7:26 PM said...

yup. (:

haziq amzar on November 23, 2010 at 10:43 AM said...

owhh

Post a Comment


 

apabila gadis periang berbicara Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez