24 November 2010

SENYUM !

Teneneow HANA QASRINA HANIM at 11:46


BIG SMILE huh? Haha. Yess. Ini lah saya semalam. Seharian saya tersenyum. Dari bangun tidur sampai lah saya tidur balik. Ini belog saya kan? Jadi sukahati lah saya nak tulis apa. Anda baca, anda prihatin terhadap saya. Terima kasih. :)

Tahu kenapa saya asyik senyum je? Woah, sebab saya bahagia di sini. Saya ada house mates yang tak habis-habis nak menyakat itu ini. Saya ada group mates yang asyik nak gelak je. Saya ada buah hati yang selalu je nak ber-poyo-an. Saya ada kawan-kawan yang best. Saya ada pensyarah yang comel! Hehe. Sumpah comel pensyarah tu. Adoi. :P

Kelmarin saya asyik on-the-phone dengan buah hati, sebab tu senyum je. Hehe. And kelmarin hari 1st start kuliah. So, saya tak nak lah bermasam muka kan. Nak terima ilmu kena lah bermanis-manis. Tup-tup dapat pulok lecturer yang cute. Grr. Lawak teruk dia tu. Blurr habis. Aduyai. Tak tahu lah macam mana nanti dia nak mengajar. Risau pun ade jgk. Wargh~




Haa. Pagi ni pun saya senyum gak. Hihi. Seronok betul hidup. Tak nak tension-tension lagi dah. Sayang semua orang. Kena bahagia sokmo, baru senang hidup kan? Hari ni nak senyum-senyum lagi lah. Kalau siapa perasan saya asyik tersenyum je, jangan pulak ingat saya gila. Hehe. Nak hilangkan tekanan kan. Boleh la guna cara ne. Lagi pulak, senyum itu kan sedekah? Jadi, senyum lah kita sama-sama ye. (:



Lihat, pokok pun tersenyum. Kenapa kita nak riak-bongkak sangat? Senyum aje, xluak lah muka tu. Ingat nikmat tuhan, takot nanti dah tak dapat nikmat senyum baru tahu. Jangan sombong di muka bumi Allah ni.

2 comments:

- on November 24, 2010 at 12:36 PM said...

HAHA. YE senyum slalu! :DD

HANA QASRINA HANIM on November 25, 2010 at 9:41 AM said...

senyum setiap hari. HAHA :D

Post a Comment


 

apabila gadis periang berbicara Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez